TINGIMUSED
vinoteka.ee on peamiselt kastme-m
kompoti ja mooside ning alkoholsete jookide müügiga tegelev e-pood, kus müüjaks
on Renmarnik OÜ (registrikood 16813969) (edaspidi Renmarnik). Kasutustingimused
on Renmarnik ja selle klientide (edaspidi klient või kliendid) vaheliste
müügitehingute aluseks.
Renmarnik müüb tooteid füüsilistest
isikutest tarbijatele ning ka äriklientidele, kes ostavad tooteid ärilisel
otstarbel. Renmarnik ja äriklientide vaheliste ostu-müügi- ja muude kirjalike
lepingutega määratlemata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigi ja Euroopa Liidu
õigusaktidest.
Renamrnik ja kliendi vaheline müügileping
jõustub www.vinoteka.ee veebikeskkonnas tehtud tellimuse esitamise hetkel.
Vastutus puudulike tarnete, ametkondlike või väliskaubanduslike piirangute
korral piirneb tellimuse tühistamise ning makse tagastamisega.
Renmarnik müüb tooteid ainult
täisealistele klientidele. Renmarnik veebilehelt ostu sooritades kinnitate, et
olete vähemalt 18 aastat vana. Samuti kinnitate ostu sooritades, et Renmarnik
e-poes tasumiseks kasutatavad krediitkaardid või pangakonto kuuluvad Teile.
Ostja vanust kontrollitakse kauba üleandmisel. Renmarnik võib keelduda kauba
üleandmisest, kui Te ei suuda kauba vastuvõtmisel oma vanust tõestada. Sellisel
juhul ei tagastata Teile tasutud kauba ostuhinda ega postikulusid. Kauba
vastuvõtmisel pakiautomaadist tuleb Teil oma isik ID-kaardiga tuvastada.
Renmarnik jätab endale õiguse
piirata toodete müüki ebatavaliselt suuremahuliste kaubapartiide tellimise
korral. Juhul kui tellitud tooteks on spetsiaalselt ostja esitatud tellimuse
alusel valmistatud, tellitud või töödeldud toode, kuuluvad tellimuse
tühistamisega tekkida võivad täiendavad kulutused ostja poolt hüvitamisele
täies mahus.
Renmarnik jätab endale õiguse muuta
kasutustingimusi ühepoolselt ja sellest etteteatamata. Kasutustingimused
kehtivad jõustunud tellimuse tegemise hetke redaktsioonis. Järgnevate
tellimuste osas kehtib alati tellimuse tegemise hetkel jõus olev
kasutustingimuste redaktsioon. Erandina jõustuvad kohe seadustes tehtavad
muudatused, välja arvatud juhul, kui seaduses on sätestatud teisiti.
Käesolevad kasutustingimused kehtivad ulatuses, mis ei piira
tarbija tarbijakaitseõigusaktidest tulenevaid õigusi.
OSTU SOORITAMINE
Ostu sooritamiseks vali endale välja
sobiv toode, kindlasti tutvu ka toote kirjeldusega
1. Lisa toode ostukorvi toote
lehelt, kasutades nuppu "Add to card"/ "Lisa ostukorvi"
2. Nähtavale ilmub hüpikaken, mille
abil saate suunduda otse ostukorvi, või jätkata ostlemist
3. Maksma minemiseks palun vajuta
"Soorita Ost"
4. Nähtavale ilmub hüpiaken
"Minu tellimus", kus saata oma tellimuse vaadata ning sisestada
soovitud kogus toote juures. Kogust on võimalik kas suurendada klikkides koguse
järeloleva " ^" või vähendada kliikides " v" märgile.
Tühistamiseks vajutage "x"
5. Valige endale sobis tarneviis
ning pakiautomat:
- SmartPost pakiautomaadi teenus
3,92 eurot, hind käibemaksuga;
-Kui soovite ise kaubale järele
tulla, siis tarne on tasuta. Kauba saab kätte E-N 12:00-21:00, R- L
12:00-22:00, P 12:00-20:00 aadressil Kalaranna 8/9, Tallinnas – ODA Resto.
Küsimuste tekkimisel palume helistada tel +372 5090892
6. Palun kinnitage, et olete
tutvunud ja nõustunud üld-ja tagasimaksmise tingimustega vajutades
"ruudule". Siis saate edasi minna vajutades nuppule "Soorita
ost"
7. Palun täitke
"kohaletoimetamise info": e-mail, nimi ja aadress. Vajadusel lisage
märkmed.
8. "Tellimuse ülevaade"
nuppu vajutades, saate vaadata oma tellimuse. Sooduskoodi olemasolul saate seda
sisestada ning rakendada.
9. Valige endale sobiv makseviis.
Teid suunatakse valitud panka makset sooritama
10. Kui makse on sooritatud,
vajutage 'Tagasi kaupmehe juurde' nupule
11. Teid suunatakse tagasi e-poodi
12. Kui makse oli edukas, kuvatakse
Teile vastavat teavitust ning väljastatakse ka e-kiri. Ebaõnnestunud makse
puhul kuvatakse Teile veateadet
13. Nüüd hakatakse Teie kaupa
komplekteerima.
Hinnad kehtivad tellimuse
vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni või tellimuse
eest tehtud makse laekumiseni.
Renmarnik jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi.
MAKSEVIIS
Pangalinke pakub Maksekeskus AS
https://maksekeskus.ee : Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele.
Makseid vastu võetakse EURO valuutas.
Renmarnik on isikuandmete vastutav
töötleja, Renmarnik edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed
volitatud töötleja Maksekeskus AS-le
KAUBA KOHALETOIMETAMINE
Renmarnik toimetab kulleri
vahendusel kauba kohale vaid Eesti piiri siseselt.
Tellitud kaup toimetatakse Teieni SmartPOSTi
kulleri vahendusel 2–6 tööpäeva jooksul pärast makse laekumist Renmarnik OÜ
arvelduskontole.
Juhul kui valite kättetoimetamiseks
SmartPOSTi pakiautomaadi, tarnitakse kaup tellimuse vormistamisel Teie valitud
SmartPOSTi pakiautomaati. Kauba kohalejõudmise kohta saabub Teie telefonile
SMS-teade koos paki väljastuskoodiga. Kui Te ei lähe pakile SmartPOSTi määratud
ajavahemiku jooksul järele, siis kannab klient kõik paki tagastamisega või
pikemaajalise hoiustamisega seotud ning muud tekkida võivad kulud.
NB! SmartPOSTi pakiautomaati on
lisaks koodile vaja sisestada ka oma ID-kaart.
SmartPOSTi pakiautomaadist on
võimalik kaupu lunastada kl 10.00–22.00.
Klient vastutab, et on esitanud
kauba tellimisel korrektsed isikuandmed, aadressi ja kontakttelefoni. Renmarnik
ja kullerfirma ei vastuta kauba kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja
arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud kliendi
poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.
Juhul kui saadetis on saanud kahjustada, tuleb kahjustuse tekkimise aeg ja
põhjus fikseerida kullerfirma esindaja juuresolekul.
Renmarnik ja kuller vastutavad, et
kaup jõuab kohale tervena, omab kaubanduslikku väljanägemist ja vastab
Renmarnik e-poes kirjeldatule. Juhul kui Teieni jõuab katkine või vigastatud
toode, asendatakse see uuega või kompenseeritakse väärtus rahaliselt. Kui kauba
vastuvõtmisel märkate, et pakend on purunenud või märg, siis ärge saadetist
vastu võtke, vaid tehke sellekohane avaldus kullerile ja informeerige meid,
kirjutades e-posti aadressile vinotekastore@gmail.com või helistades +372
5090892.
KAUBA TAGASTAMINE
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
Vastavalt Eesti Vabariigi ja Euroopa Liidu õigusaktidele ei laiene tarbija lepingust taganemise ja kauba tagastamise õigus alkohoolsetele jookidele.
Kui kaup on vale või defektiga, siis tuleb Renamrnik sellest teavitada kohe kauba kättesaamisel e-posti aadressil vinotekastore@gmail.com või helistades +372 5090892 hiljemalt 14 päeva jooksul. Vale või defektiga kauba väljavahetamise või tagastamise kulud kannab Renamrnik.
Kliendil on õigus toodetest taganeda, kui toodetel ei esine märke kasutamisest ega pakendi rikkumisest. Renmarnik 'il on õigus keelduda tagasivõtust, kui ilmneb, et toote originaalpakend on rikutud, määrdunud või tootel on märke kasutamisest.
Tagastada saab kinniseid tooteid 14 päeva jooksul, mõnel juhul ei saa tagastada, raha tagastatakse koos algse tarnekuluga 14 päeva jooksul.
Renamrnik võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni klient on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Kui klient on sõnaselgelt valinud vinoteka.ee poe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea vinoteka.ee pood kliendile tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
PRETENSIOONIDE ESITAMINE
Klient kohustub Renmarnik-i teavitama toodete mittevastavusest esimesel võimalusel selle avastamisest ehk esitama pretensiooni aga mitte hiljem ku i14 päeva jooksul.
Mittenõuetekohaste toodete korral saab esitada pretensiooni e-posti teel vinotekastore@gmail.ee , esitades sealjuures tellimuse kinnituse või arve-saatekirja, mille alusel kauba ostu eest tasuti. Pretensioonis tuleb märkida kliendi nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, tootel ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument.
Renmarnik ei vastuta Kliendi süül tekkinud kauba mittesihipärasest kasutamisest ja hoiustamisest tekkinud kahjude eest.
Renmarnik vastab kliendile esitatud pretensioonile kirjalikult märgitud kliendi pooolt e-maili aadressile 15 päeva jooksul.
Kliendi õigus pöörduda tarbijakaebuste komisjoni poole
Renmarnik ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse, tarbijakaebuste komisjoni või Harju Maakohtu poole.
Kui Renmarnik on keeldunud kliendi
kaebust lahendamast või klient ei ole nõus vinoteka.ee poe pakutud lahendusega
ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib klient
esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või
kohtule. Klient võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni
andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide
lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.
TELLIMUSE
TÜHISTAMINE
Tellimust on võimalik tühistada, kui
võtate meiega ühendust vinotekastore@gmail.com või helistades +372 5090892
enne, kui oleme kauba laost välja saatnud. Kui kaup on juba laost kulleriga
välja saadetud, pole võimalik tellimust tühistada.