TINGIMUSED
vinoteka.ee on peamiselt kastme-m kompoti ja mooside ning alkoholsete jookide müügiga tegelev e-pood, kus müüjaks on Renmarnik OÜ (registrikood 16813969) (edaspidi Renmarnik). Kasutustingimused on Renmarnik ja selle klientide (edaspidi klient või kliendid) vaheliste müügitehingute aluseks.

Renmarnik müüb tooteid füüsilistest isikutest tarbijatele ning ka äriklientidele, kes ostavad tooteid ärilisel otstarbel. Renmarnik ja äriklientide vaheliste ostu-müügi- ja muude kirjalike lepingutega määratlemata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigi ja Euroopa Liidu õigusaktidest.

Renamrnik ja kliendi vaheline müügileping jõustub www.vinoteka.ee veebikeskkonnas tehtud tellimuse esitamise hetkel. Vastutus puudulike tarnete, ametkondlike või väliskaubanduslike piirangute korral piirneb tellimuse tühistamise ning makse tagastamisega.

Renmarnik müüb tooteid ainult täisealistele klientidele. Renmarnik veebilehelt ostu sooritades kinnitate, et olete vähemalt 18 aastat vana. Samuti kinnitate ostu sooritades, et Renmarnik e-poes tasumiseks kasutatavad krediitkaardid või pangakonto kuuluvad Teile. Ostja vanust kontrollitakse kauba üleandmisel. Renmarnik võib keelduda kauba üleandmisest, kui Te ei suuda kauba vastuvõtmisel oma vanust tõestada. Sellisel juhul ei tagastata Teile tasutud kauba ostuhinda ega postikulusid. Kauba vastuvõtmisel pakiautomaadist tuleb Teil oma isik ID-kaardiga tuvastada.

Renmarnik jätab endale õiguse piirata toodete müüki ebatavaliselt suuremahuliste kaubapartiide tellimise korral. Juhul kui tellitud tooteks on spetsiaalselt ostja esitatud tellimuse alusel valmistatud, tellitud või töödeldud toode, kuuluvad tellimuse tühistamisega tekkida võivad täiendavad kulutused ostja poolt hüvitamisele täies mahus.
Renmarnik jätab endale õiguse muuta kasutustingimusi ühepoolselt ja sellest etteteatamata. Kasutustingimused kehtivad jõustunud tellimuse tegemise hetke redaktsioonis. Järgnevate tellimuste osas kehtib alati tellimuse tegemise hetkel jõus olev kasutustingimuste redaktsioon. Erandina jõustuvad kohe seadustes tehtavad muudatused, välja arvatud juhul, kui seaduses on sätestatud teisiti.

 

Käesolevad kasutustingimused kehtivad ulatuses, mis ei piira tarbija tarbijakaitseõigusaktidest tulenevaid õigusi.
 
OSTU SOORITAMINE
Ostu sooritamiseks vali endale välja sobiv toode, kindlasti tutvu ka toote kirjeldusega
1. Lisa toode ostukorvi toote lehelt, kasutades nuppu "Add to card"/ "Lisa ostukorvi"
2. Nähtavale ilmub hüpikaken, mille abil saate suunduda otse ostukorvi, või jätkata ostlemist
3. Maksma minemiseks palun vajuta "Soorita Ost"
4. Nähtavale ilmub hüpiaken "Minu tellimus", kus saata oma tellimuse vaadata ning sisestada soovitud kogus toote juures. Kogust on võimalik kas suurendada klikkides koguse järeloleva " ^" või vähendada kliikides " v" märgile. Tühistamiseks vajutage "x"
5. Valige endale sobis tarneviis ning pakiautomat:
- SmartPost pakiautomaadi teenus 3,92 eurot, hind käibemaksuga;
-Kui soovite ise kaubale järele tulla, siis tarne on tasuta. Kauba saab kätte E-N 12:00-21:00, R- L 12:00-22:00, P 12:00-20:00 aadressil Kalaranna 8/9, Tallinnas – ODA Resto. Küsimuste tekkimisel palume helistada tel +372 5090892
6. Palun kinnitage, et olete tutvunud ja nõustunud üld-ja tagasimaksmise tingimustega vajutades "ruudule". Siis saate edasi minna vajutades nuppule "Soorita ost"
7. Palun täitke "kohaletoimetamise info": e-mail, nimi ja aadress. Vajadusel lisage märkmed.
8. "Tellimuse ülevaade" nuppu vajutades, saate vaadata oma tellimuse. Sooduskoodi olemasolul saate seda sisestada ning rakendada.
9. Valige endale sobiv makseviis. Teid suunatakse valitud panka makset sooritama
10. Kui makse on sooritatud, vajutage 'Tagasi kaupmehe juurde' nupule
11. Teid suunatakse tagasi e-poodi
12. Kui makse oli edukas, kuvatakse Teile vastavat teavitust ning väljastatakse ka e-kiri. Ebaõnnestunud makse puhul kuvatakse Teile veateadet
13. Nüüd hakatakse Teie kaupa komplekteerima.

Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni või tellimuse eest tehtud makse laekumiseni.

Renmarnik jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi.

 

MAKSEVIIS
Pangalinke pakub Maksekeskus AS https://maksekeskus.ee : Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele. Makseid vastu võetakse EURO valuutas.

Renmarnik on isikuandmete vastutav töötleja, Renmarnik edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le
 
KAUBA KOHALETOIMETAMINE
Renmarnik toimetab kulleri vahendusel kauba kohale vaid Eesti piiri siseselt.

Tellitud kaup toimetatakse Teieni SmartPOSTi kulleri vahendusel 2–6 tööpäeva jooksul pärast makse laekumist Renmarnik OÜ arvelduskontole.

Juhul kui valite kättetoimetamiseks SmartPOSTi pakiautomaadi, tarnitakse kaup tellimuse vormistamisel Teie valitud SmartPOSTi pakiautomaati. Kauba kohalejõudmise kohta saabub Teie telefonile SMS-teade koos paki väljastuskoodiga. Kui Te ei lähe pakile SmartPOSTi määratud ajavahemiku jooksul järele, siis kannab klient kõik paki tagastamisega või pikemaajalise hoiustamisega seotud ning muud tekkida võivad kulud.

NB! SmartPOSTi pakiautomaati on lisaks koodile vaja sisestada ka oma ID-kaart.

SmartPOSTi pakiautomaadist on võimalik kaupu lunastada kl 10.00–22.00.

Klient vastutab, et on esitanud kauba tellimisel korrektsed isikuandmed, aadressi ja kontakttelefoni. Renmarnik ja kullerfirma ei vastuta kauba kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest. Juhul kui saadetis on saanud kahjustada, tuleb kahjustuse tekkimise aeg ja põhjus fikseerida kullerfirma esindaja juuresolekul.

Renmarnik ja kuller vastutavad, et kaup jõuab kohale tervena, omab kaubanduslikku väljanägemist ja vastab Renmarnik e-poes kirjeldatule. Juhul kui Teieni jõuab katkine või vigastatud toode, asendatakse see uuega või kompenseeritakse väärtus rahaliselt. Kui kauba vastuvõtmisel märkate, et pakend on purunenud või märg, siis ärge saadetist vastu võtke, vaid tehke sellekohane avaldus kullerile ja informeerige meid, kirjutades e-posti aadressile vinotekastore@gmail.com või helistades +372 5090892.

KAUBA TAGASTAMINE

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

 

Vastavalt Eesti Vabariigi ja Euroopa Liidu õigusaktidele ei laiene tarbija lepingust taganemise ja kauba tagastamise õigus alkohoolsetele jookidele.

 

Kui kaup on vale või defektiga, siis tuleb Renamrnik sellest teavitada kohe kauba kättesaamisel e-posti aadressil vinotekastore@gmail.com või helistades +372 5090892 hiljemalt 14 päeva jooksul. Vale või defektiga kauba väljavahetamise või tagastamise kulud kannab Renamrnik.

 

Kliendil on õigus toodetest taganeda, kui toodetel ei esine märke kasutamisest ega pakendi rikkumisest. Renmarnik 'il on õigus keelduda tagasivõtust, kui ilmneb, et toote originaalpakend on rikutud, määrdunud või tootel on märke kasutamisest.

Tagastada saab kinniseid tooteid 14 päeva jooksul, mõnel juhul ei saa tagastada, raha tagastatakse koos algse tarnekuluga 14 päeva jooksul.

 

Renamrnik võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni klient on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

 

Kui klient on sõnaselgelt valinud vinoteka.ee poe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea vinoteka.ee pood kliendile tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

 

PRETENSIOONIDE ESITAMINE

Klient kohustub Renmarnik-i teavitama toodete mittevastavusest esimesel võimalusel selle avastamisest ehk esitama pretensiooni aga mitte hiljem ku i14 päeva jooksul.

 

Mittenõuetekohaste toodete korral saab esitada pretensiooni e-posti teel vinotekastore@gmail.ee , esitades sealjuures tellimuse kinnituse või arve-saatekirja, mille alusel kauba ostu eest tasuti. Pretensioonis tuleb märkida kliendi nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, tootel ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument.

 

Renmarnik ei vastuta Kliendi süül tekkinud kauba mittesihipärasest kasutamisest ja hoiustamisest tekkinud kahjude eest.

Renmarnik vastab kliendile esitatud pretensioonile kirjalikult märgitud kliendi pooolt e-maili aadressile 15 päeva jooksul.

 

Kliendi õigus pöörduda tarbijakaebuste komisjoni poole

Renmarnik ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse, tarbijakaebuste komisjoni või Harju Maakohtu poole.


Kui Renmarnik on keeldunud kliendi kaebust lahendamast või klient ei ole nõus vinoteka.ee poe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib klient esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Klient võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.

 

TELLIMUSE TÜHISTAMINE
Tellimust on võimalik tühistada, kui võtate meiega ühendust vinotekastore@gmail.com või helistades +372 5090892 enne, kui oleme kauba laost välja saatnud. Kui kaup on juba laost kulleriga välja saadetud, pole võimalik tellimust tühistada.